Banner_Administration (1920 × 512px)

Lønbogholder

  • Har du erfaring med lønkørsel?
  • Er du ordensmenneske og præcis i dit arbejde?
  • Vil du være i en virksomhed, hvor vi hjælper hinanden?

Hos Alflow Scandinavia A/S arbejder vi med rådgivning og salg af sanitære flowkomponenter samt on-site services inden for forretningsområderne ”Food & Beverage”, ”Single-Use Technologies” og ”Pharmaceutical”, og leverer til flere store danske virksomheder inden for medicinal- og fødevareindustrien. Vi er inde i en kraftig vækst og har gennem den seneste tid ansat mange nye kolleger, hvorfor vi nu også har brug for en ny kollega i bogholderiet.

Som lønbogholder sørger du for, at vi får den korrekte løn til tiden. Det betyder, at du får ansvaret for at gennemføre hele lønprocessen fra oprettelse af nye medarbejdere til udbetaling af løn og gennemførelse af månedlige lønafstemninger. Ud over lønprocessen kommer du til at arbejde med andre bogholderiopgaver og administrative opgaver.

Dine hovedopgaver består i:

  • Oprette nye medarbejdere i vores lønsystem samt hos pensions- og forsikringsselskab
  • Indsamle og kontrollere data til brug for de månedlige lønkørsler
  • Lønkørsel for alle ansatte samt kontrol, bogføring og afstemning af alle lønrelaterede data
  • Kendskab til og fortolkning af lovgivningsmæssige spørgsmål, f.eks. vedr. ferie, barsel, m.m.
  • Refusionssøgning i forbindelse med sygdom, barsel, m.m.
  • Bankafstemning
  • Indkøb af IT-udstyr
  • Indberette moms samt til INTRASTAT

Dine opgaver vil således være af varierende karakter, men med hovedfokus på vores lønudbetalinger. Du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor du arbejder selvstændigt, struktureret og præcist med opgaverne. Det er vigtigt, at du er i stand til at prioritere og planlægge dit arbejde samt følger op på eventuelle udeståender. For at få succes i stillingen skal du være forudseende, proaktiv samt imødekommende, og kunne kommunikere med kolleger på alle niveauer.

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling, hvorfra du har erfaring med lønkørsler og personalejuridiske spørgsmål. Vi forventer, du har en kontor- eller regnskabsmæssig uddannelse, og du er erfaren bruger af et ERP-system, f.eks. Business Central, samt bruger af Excel. Vi anvender Bluegarden som vores lønsystem.

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst med en stærk holdånd, hvor viljen til at hjælpe hinanden er stor. Du kommer til at indgå i et bogholderi med 3 kolleger, hvor vi har en uformel omgangstone samt et godt humør. I virksomheden måler vi løbende på vores medarbejdertilfredshed og scorede senest 7,5 ud af 10 points, hvilket er et udtryk for arbejdsglæden, sammenholdet og arbejdsmiljøet, som du kan blive en del af.

Du er det rette match, hvis:

  • Du har erfaring med lønprocesser fra A-Z og gerne andre bogholderiopgaver
  • Du har flair for IT
  • Du taler og skriver dansk samt engelsk

Stillingen ønskes besat hurtigt, hvorfor du opfordres til at søge straks via QuickApply på Jobindex.

Alflow Scandinavia A/S samarbejder med HR Supporten, som deltager i rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten) på tlf. 3045 0367.