Vil du med på vinderholdet?
Hos Alflow Scandinavia A/S er vi inde i en kraftig vækst og positiv udvikling – derfor har vi brug for dig.
Som Intern sælger bliver du en vigtig del af vores salgsteam. Du får en stor kontaktflade med både kunder, kollegaer og leverandører, og du får ansvaret for at følge ordren fra tilbud til indkøb og levering.
Dine arbejdsopgaver er primært:
- Rådgivning og vejledning af kunder
- Udarbejdelse og opfølgning på tilbud
- Salg og ordrebehandling
- Indkøb og opfølgning på ordrer ved leverandører
- Opbygge og vedligeholde relationer til kunder og sikre høj kundetilfredshed
Du kommer til at arbejde på spændende projekter med bestemte deadlines og skal kunne holde styr på flere ting på én gang. Derfor er det vigtigt, at du er selvstændig og struktureret i dit arbejde. Du motiveres af salg og rådgivning og kan lide at have en stor kontaktflade og gode relationer til kunderne – for dig er god kundeservice altid en selvfølge. Du kommer til at arbejde sammen med 8 kolleger i det interne salgsteam, og du refererer til vores Operations Manager.
Du er det rette match, hvis:
- Du har erfaring med salg og kundeservice fra en lignende stilling
- Du arbejder struktureret og har et godt overblik
- Du har flair for IT
- Du taler og skriver dansk og engelsk
Vores ERP-system, CRM-system og Microsoft Office er de vigtigste værktøjer for dig i hverdagen, så det er vigtigt, at du er vant til at arbejde digitalt.
Det vigtigste for os er, at du har erfaring med at tale med kunder
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Og du behøver ikke have erfaring med vores produktsortiment eller have en dyb teknisk forståelse – selvom det selvfølgelig er en fordel. Hvis du har de grundlæggende faglige eller kommercielle kompetencer, så skal vi nok sørge for at klæde dig godt på til opgaven – vi har 25 års erfaring i branchen og en indgående viden om flow.
Du kan for eksempel have arbejdet i en lignende stilling i en intern salgsafdeling eller have en baggrund fra engroshandlen, VVS-branchen eller autobranchen, f.eks. som reservedelsekspedient.
Det tilbyder vi dig
Vi tilbyder dig at blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med en stærk holdånd, hvor viljen til at hjælpe hinanden er stor.
Du vil indgå i en virksomhed med en flad struktur, hvor der er:
- effektive og strukturerede arbejdsgange
- en uformel omgangstone samt god humor
- en god og social arbejdskultur med fokus på teamwork
Vores holdning er, at vi står sammen som et team og løfter opgaverne i flok – ingen opgaver er for store eller små.
Vi har desuden en række medarbejderfordele som for eksempel:
- frokostordning
- massageordning
- medlemskab af motionscenteret i Vejen
- sundhedsforsikring
- fleksible arbejdstider
- gode muligheder for efteruddannelse og personlig udvikling
Vi måler løbende vores medarbejdertilfredshed, og gennemsnittet over de seneste 5 år ligger på 8,14 ud af 10 points, hvilket er et udtryk for arbejdsglæden, sammenholdet og arbejdsmiljøet, som du kan blive en del af.
Hos Alflow Scandinavia A/S skaber vi værdi gennem optimering af processer og applikationer, når vi hjælper kunderne med deres projekter og rådgiver dem om flow, komponenter og materialer, så de kan opnå et højere udbytte og mindre nedetid i deres processer.
Vi opererer indenfor forretningsområderne ”Food & Beverage”, ”Single-Use Technologies” og ”Pharmaceutical”, og vi leverer til flere store danske virksomheder indenfor medicinal- og fødevareindustrien.