Banner_Administration (1920 × 512px)

Lønbogholder

Lønbogholder søges: Bliv en del af vores team!

Hos Alflow er vi inde i en kraftig vækst og har gennem den seneste tid ansat mange nye kolleger – derfor har vi nu også har brug for en ny kollega i bogholderiet.

Som lønbogholder sørger du for, at vi får den korrekte løn til tiden. Det betyder, at du får ansvaret for at gennemføre hele lønprocessen fra oprettelse af nye medarbejdere til udbetaling af løn og gennemførelse af månedlige lønafstemninger. Udover lønprocessen kommer du til at arbejde med andre bogholderiopgaver og administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver er:

  • Oprette nye medarbejdere i vores lønsystem samt hos pensions- og forsikringsselskab
  • Indsamle og kontrollere data til brug for de månedlige lønkørsler
  • Lønkørsel for alle ansatte samt kontrol, bogføring og afstemning af alle lønrelaterede data
  • Kendskab til og fortolkning af lovgivningsmæssige spørgsmål, f.eks. vedr. ferie, barsel, m.m.
  • Refusionssøgning i forbindelse med sygdom, barsel, kurser, løntilskud/elever, m.m.
  • Bankafstemning
  • Bogføring af finansbilag
  • Tidsregistrering
  • Indkøb af IT-udstyr
  • Indberette til INTRASTAT
  • Andre ad hoc-opgaver i bogholderiet

Dine opgaver vil således være af varierende karakter, men med hovedfokus på vores lønudbetalinger. Du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor du arbejder selvstændigt, struktureret og præcist med opgaverne. Det er vigtigt, at du er i stand til at prioritere og planlægge dit arbejde samt følger op på eventuelle udeståender. For at få succes i stillingen skal du være forudseende, proaktiv samt imødekommende, og kunne kommunikere med kolleger på alle niveauer.

Du er det rette match, hvis du:

  • har erfaring med lønprocesser fra A-Z og andre bogholderiopgaver
  • har flair for IT
  • taler og skriver dansk samt engelsk
  • er detaljeorienteret og præcis med dine opgaver
  • udviser tavshedspligt over for de oplysninger, du modtager

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling, hvorfra du har erfaring med lønkørsler og personalejuridiske spørgsmål. Vi forventer, du har en kontor- eller regnskabsmæssig uddannelse, og at du er erfaren bruger af et ERP-system, f.eks. Business Central, samt bruger af Excel. Vi anvender Bluegarden som vores lønsystem. Arbejdsstedet er i Vejen, og det er en deltidsstilling på 30 timer med mulighed for flere.

Vi tilbyder dig:

at blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med en stærk holdånd, hvor viljen til at hjælpe hinanden er stor. Vores holdning er, at vi står sammen som et team og løfter opgaverne i flok – ingen opgaver er for store eller små. Du bliver en del af vores bogholderi med 3 kollegaer.

Du vil indgå i en virksomhed med en flad struktur, hvor der er:

  • effektive og strukturerede arbejdsgange
  • en uformel omgangstone samt god humor
  • en god og social arbejdskultur med fokus på teamwork

Vi har desuden en række medarbejderfordele som for eksempel:

  • frokostordning
  • massageordning
  • medlemskab af motionscenteret i Vejen
  • sundhedsforsikring
  • gode muligheder for efteruddannelse og personlig udvikling

Vi måler løbende vores medarbejdertilfredshed, og gennemsnittet over de seneste 5 år ligger på 8,1 ud af 10 points, hvilket er et udtryk for arbejdsglæden, sammenholdet og arbejdsmiljøet, som du kan blive en del af.

Har du lyst til at vide mere om Alflow, og hvad vi kan tilbyde dig, så kan du læse mere her.

Søg nu

Da stillingen ønskes besat hurtigt, opfordres du til straks at sende din ansøgning via Jobindex.dk.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Partner, René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367.

Alflow Scandinavia A/S samarbejder med HR Supporten, som deltager i rekrutteringsprocessen.