Karriere

Hos Alflow er vi inde i en rivende vækst, og derfor søger vi jævnligt efter nye medarbejdere, så hold øje med siden her, hvor du kan læse mere om vores ledige stillinger.

 

Du kan også læse mere om, hvordan det er at arbejde hos alflow og om de mange medarbejderfordele, vi har.

02004969 (1)

Ledige stillinger

B2B-handelselev

Som elev hos Alflow bliver du en vigtig del af vores interne salgsafdeling, hvor du vil opleve, at du får masser af ansvar og muligheden for en god uddannelse sammen med skønne kollegaer. I internt salg modtager du blandt andet forespørgsler, laver tilbud, ordrebehandler og står for indkøb af forskellige produkter.

Se stillingen

25. januar 2023

 

Lønbogholder

Som lønbogholder sørger du for, at vi får den korrekte løn til tiden. Det betyder, at du får ansvaret for at gennemføre hele lønprocessen fra oprettelse af nye medarbejdere til udbetaling af løn og gennemførelse af månedlige lønafstemninger. Udover lønprocessen kommer du til at arbejde med andre bogholderiopgaver og administrative opgaver.

Se stillingen

7. marts 2024

 

Kantinemedarbejder

Som kantinemedarbejder bliver du en vigtig del af vores team. Du bliver den gennemgående kraft i vores kantine, og din hovedopgave, sammen med øvrige deltidskolleger, er dagligt at tilberede og anrette en indbydende frokostbuffet til ca. 50 personer i vores kantine med tilknyttet køkken, herunder at have reduktion af madspild for øje.

Se stillingen

7. marts 2024

 

Student IT Developer

Som Student IT Developer får du muligheden for at gøre en forskel i Alflows nye digitaliseringsprojekt ”Alflow Digital 360”. Du vil få en vigtig rolle i arbejdet med projektet, som har til formål at digitalisere og optimere indtjening, serviceniveau, forretningsprocesser, dataflows indenfor Alflows IT-arkitektur.

Se stillingen

14. marts 2024

 

Student Web Developer

Som vores nye Student Web Developer vil du få stor mulighed for at gøre en forskel i vores marketing team i forbindelse med et nyt web- og ecommerce projekt. Du vil få en vigtig rolle i arbejdet med projektet – og er du klar til at tage ansvar, tilbyder vi dig muligheden for at tage lead på udviklingsdelen af projektet – selvfølgelig i tæt samarbejde med resten af teamet

Se stillingen

14. marts 2024

Alflow - et godt sted at arbejde.

Hos Alflow bliver du en del af en dynamisk virksomhed i vækst med en stærk holdånd, hvor viljen til at hjælpe hinanden er stor.

 

Du vil indgå i en virksomhed med en flad struktur, hvor der er effektive og strukturerede arbejdsgange, en uformel omgangstone samt god humor og en god og social arbejdskultur med fokus på teamwork.

 

Vores holdning er, at vi står sammen som et team og løfter opgaverne i flok – ingen opgaver er for store eller små.

 

Men hvordan er det egentlig at arbejde hos Alflow?

 

Det fortæller nogle af vores medarbejdere om i denne korte video.

Medarbejderfordele

Vi har en række medarbejderfordele som for eksempel:

  • frokostordning
  • massageordning
  • medlemskab af motionscenteret i Vejen
  • sundhedsforsikring
  • fleksible arbejdstider
  • gode muligheder for efteruddannelse og personlig udvikling

 

Vi måler løbende vores medarbejdertilfredshed, og gennemsnittet over de seneste 5 år ligger på 8,14 ud af 10 points, hvilket er et udtryk for arbejdsglæden, sammenholdet og arbejdsmiljøet, som du kan blive en del af.

02004976_1500x1000

Alflow Scandinavia A/S

Hos Alflow Scandinavia A/S skaber vi værdi gennem optimering af processer og applikationer, når vi hjælper kunderne med deres projekter og rådgiver dem om flow, komponenter og materialer, så de kan opnå et højere udbytte og mindre nedetid i deres processer.

 

Vi opererer indenfor forretningsområderne ”Food & Beverage”, ”Single-Use Technologies” og ”Pharmaceutical”, og vi leverer til flere store danske virksomheder indenfor medicinal- og fødevareindustrien.

Alflow Domicil (HighRes)

Kontakt

Hvis du ønsker at høre mere om en ledig stilling eller sende os en uopfordret ansøgning, så tag endelig fat i vores direktør, Jacob Rosenkrands.
JR_633x633
Jacob Rosenkrands
CEO