Top

Kontorassistent med bogholderierfaring

Kontorassistent med bogholderierfaring

  • Har du erfaring med opgaverne i et bogholderi?
  • Har du lyst til at arbejde på deltid?
  • Er ingen opgaver for små for dig?


Hos Alflow Scandinavia A/S vægter vi kvalitet og kompetente løsninger, hvilket har ført os til den position, vi har i dag. Vores holdning er, at vi står sammen som et team og løfter opgaverne i flok – ingen opgaver er for store eller små. Denne kultur ønsker vi at videreføre og søger en kontorassistent, som vil være med på holdet.

Som kontorassistent i bogholderiet kommer du til at referere til og samarbejde med vores Business Controller, som har ansvaret for opgaverne i bogholderiet. Du kommer til at assistere Business Controlleren med opgaverne, men har også dine egne faste opgaver og rutiner, samtidig med du er klar til at springe til, når der er behov for det, også selvom opgaverne måske ligger udenfor dine normale opgaver.

Dine opgaver er hovedsageligt:

  • Bogføring og kontering af kreditorfakturaer.
  • Bankafstemning.
  • Afstemme kontoudtog fra kreditorer.
  • Modtage telefonopkald til virksomheden.
  • Bestille kontorartikler.
  • Andre bogholderi- og administrationsopgaver.
  • Udføre diverse ad hoc-opgaver.


Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i en rolle, hvor du er villig til at hjælpe og være fleksibel i forhold til de opgaver, som du stilles overfor. Vi forventer, at du tager ejerskab for dine opgaver. Din tilgang skal være, at alle opgaver er vigtige, også dem som ligger uden for dit normale arbejdsområde. Opgaverne løser du såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne.

Personen vi leder efter:

  • Er enten uddannet kontorassistent med speciale i økonomi eller som bogholder.
  • Har erfaring med opgaverne i et bogholderi.
  • Har flair for IT.
  • Taler og skriver dansk og engelsk.


Du kommer til at arbejde i en virksomhed, der har en flad struktur, og hvor der er styr på arbejdsgangene samt struktur i tingene. Arbejdsstedet er i Vejen, og arbejdstiden er 25 timer ugentlig.

Alflow Scandinavia A/S samarbejder med HR Supporten, som deltager i rekrutteringsprocessen. Du skal sende din ansøgning senest d. 31. marts 2020 via "Søg jobbet online"-knappen. Rekrutteringen stopper dog, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen er du velkommen til at kontakte HR Partner, René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367.

Alflow Scandinavia A/S er en handels- og vidensvirksomhed, der agerer som distributør og sælger flowkomponenter, der indgår i komplette procesløsninger inden for industri, food, pharma og biotek – primært til det danske marked. Sortimentet består af flowkomponenter fremstillet i rustfrit stål og plast, ligesom pakken også består af produkter til single-use. Alflow opererer på det danske marked som en one-stop-shop løsning for sine kunder. Virksomheden blev etableret i 1998 og ligger i Vejen, hvor der beskæftiges 27 medarbejdere.

Søg jobbet online